آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ

یک حساب Scratch Teacher راه اندازی کنید. آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ  راهنمای حساب Scratch Teacher شامل پشتیبانی از راه‌اندازی حساب، ایجاد کلاس، نکات رمز عبور، و ساخت استودیوهای معلم است که دانش‌آموزان می‌توانند پروژه‌های Scratch خود را با شما و همتایان خود به اشتراک بگذارند.

شب‌های برنامه‌نویسی خلاق خانوادگی، جوانان، خانواده‌ها، مربیان و مدیران را به صورت آنلاین گرد هم می‌آورند تا با استفاده از Scratch ایجاد و کاوش کنند. تیم Scratch با دفتر علوم کامپیوتر در مدارس دولتی شیکاگو همکاری کرد تا این راهنما را به‌عنوان منبعی قابل ترکیب برای اجرای نسخه شخصی شما از رویداد توسعه داده و به اشتراک بگذارد.

صفحه Scratch Educator منابع بیشتری را برای پشتیبانی از کدنویسی خلاقانه از زبان آموزان مبتدی تا پیشرفته تر ارائه می دهد.

راهنمای برنامه درسی  آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ محاسبات خلاقانه توسط آزمایشگاه محاسبات خلاق در دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد تهیه شده است. این راهنما مجموعه ای از ایده ها، استراتژی ها و فعالیت ها را برای یک تجربه محاسباتی خلاق مقدماتی با استفاده از Scratch ارائه می دهد.

آماده اتصال و همکاری هستید؟

Scratch Educator Meetups که توسط آزمایشگاه محاسبات خلاق هاروارد توسعه یافته است، مکانی برای ملاقات حضوری یا مجازی با سایر مربیان در سراسر جهان است. در تمام طول سال با مربیان جامعه خود ارتباط برقرار کنید و یاد بگیرید.

به یک جامعه جهانی از تمرینات متمرکز بر کدنویسی خلاقانه عادلانه بپیوندید! Scratch Education Collaborative (SEC) در حال ایجاد یک شبکه قدرتمند از سازمان‌ها در سراسر جهان است که بر حمایت از یادگیرندگان جوامع حاشیه‌ای تاریخی در توسعه اعتماد به نفس خود با محاسبات خلاق متمرکز است. درخواست برای گروه 2022-23 اکنون باز است و آخرین مهلت درخواست 31 ژانویه 2022 است.

 روزی روزگاری دنیایی عجیب و غریب، قلمروی جادوییایرانیان سایبر به نام آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ  آزمایشگاه های اسکویرکل وجود داشت که در قلب مهربان بنیاد یادگیرندگان اپسیلون، یک سازمان غیرانتفاعی 501(c)(3) قرار داشت. این پلتفرم مسحور کننده شعله های کنجکاوی و دانش را شعله ور کرد و نه تنها کدنویسی بلکه دامنه وسیع تری از سواد دیجیتال را برای توانمندسازی ذهن های جوان در این عصر دیجیتالی همیشه در حال تکامل در بر می گرفت.

کودکان سفری خارق‌العاده را از طریق آزمایشگاه Squircle آغاز کردند و مهارت‌های دیجیتال ضروری مانند ارتباطات آنلاین، شهروندی دیجیتال، همکاری و تفکر انتقادی را آموختند. به ازای هر یادگیرنده جوان بی‌باوری که به این دنیای خارق‌العاده جسارت می‌کرد، به یک کودک محروم یا خوانده دیگر نیز کلیدی برای باز کردن گنجینه یادگیری داده شد! آنها با هم قلمرو جادویی را کاوش کردند و مهارت های لازم برای پیشرفت در چشم انداز فنی را به دست آوردند و آینده ای روشن تر را برای همه رقم زدند. آموزش برنامه نویسی با اسکرچ بدون نیاز به یادگیری زبان برنامه نویسی!

یادگیری برنامه نویسی در ابتدا آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ  می تواند دشوار باشد، زیرا نه تنها باید با اصول اولیه برنامه نویسی آشنا شویم، بلکه باید با زبانی نیز آشنا شویم که باید این اصول را در آن اجرا کنیم.

Scratch اپلیکیشنی است که دقیقا به گونه ای طراحی شده است که جوانان می توانند برنامه نویسی را به روشی ساده و بدون نیاز به استفاده از زبان برنامه نویسی یاد بگیرند.

اما Scratch فقط برای کودکان و نوجوانان نیست، بسیاری از بزرگسالان می توانند از آن برای یادگیری اصول برنامه نویسی بدون عوارض یا سردردهای زیاد استفاده کنند.

در واقع گرافیک و رابط کاربری آن برای تبدیل برنامه نویسی به یک بازی سرگرم کننده و سرگرم کننده در نظر گرفته شده است.

به همین دلیل است که اسکرچ توسط بسیاری از معلمان  آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ برای معرفی کودکان و نوجوانان به دنیای برنامه نویسی استفاده می شود.در اینجا یک راهنمای گام به گام برای یادگیری نحوه برنامه نویسی در Scratch آورده شده است!

اسکرچ چیست؟

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان