دانلود اسکرچ برای اندروید با لینک مستقیم

 اگر می خواهید بیشتر بدانید، دانلود اسکرچ برای اندروید با لینک مستقیم  خواندن Learn Java for Android Development را توصیه می کنم، که یک آموزش عالی برای شروع کار است.

همچنین ارزش تماشای برخی از ویدیوهای یوتیوب در جاوا را دارد زیرا ویدیوهای با کیفیت بسیار زیادی مانند این سری از آموزش های برنامه نویسی جاوا و همچنین ویدیوی زیر که بیشتر مفاهیم جاوا را در یک ویدیو مرور می کند، در آنجا وجود دارد:

ساخت اپلیکیشن

خوب بچه ها این همان لحظه ای است که منتظرش بودید. من در واقع قصد دارم شما را در ساخت برنامه راهنمایی کنم.برنامه ای که می خواهیم بسازیم بسیار ساده است. هنگامی که کاربر روی دکمه ای کلیک می کند، یک شماره قرعه کشی تصادفی جدید ایجاد می کند و آن را روی صفحه نمایش می دهد.

اما شامل مفاهیم کلیدی است که در بالا در مورد آنها صحبت کردم مانند کلاس ها، متدها، متغیرها و غیره.تا جایی که می توانید دنبال کنید و اگر سوالی دارید در نظرات با من در دانلود اسکرچ برای اندروید با لینک مستقیم  میان بگذارید. همانطور که در بالا ذکر کردم، تمام کدها در GitHub هستند.

دستورالعمل شماره 1

اولین کاری که باید انجام دهید این است که Java JDK را دانلود و نصب کنید. این مخفف عبارت Java Development Kit است و به شما امکان می دهد برنامه های خود را در جاوا توسعه دهید. مطمئن شوید که جدیدترین و بهترین که در زمان نوشتن جاوا 8 است را دریافت کرده اید.

دستورالعمل شماره 2

اندروید استودیو را دانلود و نصب کنید و تمام گزینه های ایرانیان سایبر پیش فرض را در حین عبور از ویزارد بپذیرید.Android Studio چیزی است که به عنوان یک دانلود اسکرچ برای اندروید با لینک مستقیم  محیط توسعه یکپارچه یا IDE شناخته می شود و IDE رسمی برای توسعه اندروید است.

اساساً، این برنامه ای است که ابزارهای مفیدی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید یک برنامه بسازید. در اندروید استودیو، می توانید برنامه خود را بسازید و از آن برای اجرای برنامه خود بر روی گوشی یا شبیه ساز (دستگاه اندروید شبیه سازی شده اساسا) استفاده کنید.

شما می توانید برنامه خود را در Notepad یا چیزی مشابه بنویسید، اما یافتن خطا در کد شما بسیار دشوار خواهد بود، فرمت کردن کد شما دشوار خواهد بود، بنابراین در واقع خوانا و اجرای آن در دستگاه شما بسیار دشوار است.

ممکن است اما صادقانه بگویم، زندگی خود را آسان تر کنید و از اندروید استودیو استفاده کنید. اکثر توسعه دهندگان اندروید اکنون از آن استفاده می کنند و مبتنی بر Intellij است که در بین توسعه دهندگان حرفه ای جاوا بسیار محبوب است.

نکته ای درباره اندروید استودیوهنگامی که یک پروژه اندروید جدید ایجاد می کنید، Android Studio تمام فایل های لازم را برای ساخت و اجرای یک برنامه بسیار ابتدایی برای  دانلود اسکرچ برای اندروید با لینک مستقیم شما ایجاد می کند.

اساساً ساختار پروژه را برای شما می سازد، شامل فایل Manifest (در ادامه در مورد آن بیشتر خواهد شد)، فایل های طرح بندی شما، فایل های gradle (که برای ساخت پروژه نیاز دارید) و یک کلاس "Activity" پایه که نقطه ورود اصلی خواهد بود. برنامه شما

دستورالعمل شماره 3

کاری که باید انجام دهید این است که Android Studio را باز کنید و در پنجره Welcome to Android Studio، روی Start a new Android Studio کلیک کنید.استودیو اندروید یک پروژه جدید اندرویدی را آغاز کرداز طرف دیگر، اگر قبلاً Android Studio را باز کرده اید، می توانید روی File -> New Project کلیک کنید.

در پنجره «ایجاد پروژه جدید» وارد شوید به شرح  دانلود اسکرچ برای اندروید  زیر:وقتی این را پر کردید، Next را بزنید و به دستورالعمل شماره 4 بروید.اگر دوست دارید می توانید مکان پروژه را تغییر دهید، اما بقیه موارد را به صورت بالا رها کنید.پیکربندی پروژه جدید در Android Studio

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان