برنامه اسکرچ جونیور اصلی
دانش آموزان به تکمیل برنامه اسکرچ جونیور اصلی کاربرگ 21 (Home of Scratch Junior) ادامه می دهند. دستور حلقه را به رنگ نارنجی رنگ کنیدآنها در این درس ملاقات کرده اند. شما عبارات زیر را یادداشت کنید: حلقه "تکرار ... بار"، تعداد تکرار. خراش چیست؟
Scratch Jr یک ابزار اضافی در کنار ابزارهای آنالوگ مانند مداد و کاغذ است که کودکان می توانند از آن برای بیان خود و ایده های خود استفاده کنند. یادگیری بازی، کار خلاقانه، تحقیق مشترک و حل مستقل مسئله را امکان پذیر می کند. بچهها میتوانند وظایف هیجانانگیزی را در اینجا برای خود تعیین کنند - برای مثال یک داستان کوتاه که میخواهند بگویند یا یک مینی بازی که میخواهند توسعه دهند - و سعی کنند به روش خودشان با آن کنار بیایند. آنها پروژه ها را از طریق بازی می آموزند تا برنامه ریزی کنند، اجرا کنند، تامل کنند و در صورت لزوم بهبود دهند. کار با هم و صحبت کردن با یکدیگر همیشه یک تمرکز ویژه است. از آنجایی که اقدامات را می توان بلافاصله انجام داد و مشاهده کرد، کودکان نیز این فرصت را دارند که مستقیماً از اشتباهات درس بگیرند. جدا از آن:
اسکرچ جونیور چگونه کار می کند؟ ScratchJr - زنجیره فرماندهی ساخته شده از بلوک های ساختمانی رنگارنگ © تیم ScratchJr ScratchJr زنجیره ای از دستورات یا اسکریپت برنامه اسکرچ جونیور اصلی برای یک شخصیت برای متحرک سازی
برنامه نویسی - یعنی دستور دادن - با استفاده از بلوک های ساختمانی رنگی یا بلوک هایی که با نمادها ارائه شده اند انجام می شود. بچهها بر روی صفحه لمسی تبلت روی بلوکهای ساختمان مورد نظر ضربه میزنند و آنها را به فیلد کنار کاراکتر یا شیء مربوطه میکشند. این به تدریج زنجیره ای از بلوک های ساختمانی را ایجاد می کند (که "اسکریپت" نیز نامیده می شود)، که بسته به عمل مورد نظر می تواند طول آن متفاوت باشد. کودکان فیلمنامه خود را برای هر شخصیت یا شیئی که می خواهند در پروژه خود متحرک کنند، می سازند.
ماژول ها یا بلوک های زیر را ایرانیان سایبر می توان استفاده کرد:بلوک های راه اندازی
معمولاً در ابتدای اسکریپت هستند، زیرا نحوه شروع اسکریپت را نشان می دهند - به عنوان مثال با ضربه زدن روی کاراکتر یا ضربه زدن روی پرچم سبز.بلوک های حرکتی برای فرمان هایی که حرکات را تحریک می کنند - به عنوان مثال تعداد معینی گام به جلو یا یک چرخش.بلوک برنامه اسکرچ جونیور اصلی های نگاه کنید
تعیین ظاهر شخصیت ها یا اشیاء - به عنوان مثال. آنها را بزرگتر یا کوچکتر کنید.بلوک های صوتی یک صدای "پاپ" یا صداها، موسیقی یا صداهای خود ضبط شده را پخش کنید.بلوک های کنترل
بر جریان فیلمنامه تاثیر می گذارد. میتوان از آنها استفاده کرد، بهعنوان مثال، برای متوقف کردن اسکریپتهای فردی یا تکرار بلوکهای منفرد (یعنی دستورات) در یک اسکریپت هر چند وقت یکبار که دوست دارید.
بلوک های انتهایی
در انتهای زنجیره بلوک قرار می گیرند. به عنوان مثال، آنها پایان یک اسکریپت را نشان می دهند یا آن را در یک حلقه بی پایان تکرار می کنند.
بچه ها با اسکرچ جونیور چه کار می توانند بکنند؟
با اسکرچ جونیور، کودکان میتوانند داستانهای تعاملی برنامه اسکرچ جونیور اصلی بگویند، بازیهای کوچکی بسازند یا نمایشهایی به اجرا بگذارند. این پروژه ها به طور خودکار ذخیره می شوند - به این معنی که کودکان می توانند به کار روی آنها ادامه دهند، آنها را بهبود بخشند و هر زمان که دوست داشتند آنها را تغییر دهند.برنامه به آنها اجازه می دهدکل پروژه ها (بازی ها، داستان ها) را به طور مستقل ایجاد کنید که می تواند شامل چندین صحنه باشد
برای انتخاب شخصیت ها و اشیاء از پس زمینه های مختلف (جهان ها، مراحل)، تغییر آنها یا طراحی آنها توسط خودتان با کمک یک برنامه نقاشی یکپارچه اجازه دهید شخصیت ها یا اشیا حرکت کنند، برقصند، آواز بخوانند، بپرند، به یکدیگر واکنش نشان دهند و غیره صداها یا صدای خودتان را ضبط کنید و آنها را پخش کنیدعکس بگیرید و پیوست کنید و خودتان بخشی از داستان شویدبرای درج کلمات یا متونسفر سواد فنی خود اسکرچ جونیور اصلی را شروع کنید
روزی روزگاری دنیایی عجیب و غریب، قلمروی جادویی به نام آزمایشگاه های اسکویرکل وجود داشت که در قلب مهربان بنیاد یادگیرندگان اپسیلون، یک سازمان غیرانتفاعی 501(c)(3) قرار داشت. این پلتفرم مسحورکننده شعلههای کنجکاوی و دانش را
Comments
Post a Comment