نصب اسکرچ برای موبایل

 را بدون اینکه به آن فکر کنند حرکت کنند. این به این  نصب اسکرچ برای موبایل معنی است که هر چیزی که آنها نیاز دارند باید روی صفحه باشدn و به راحتی قابل درک است. به عنوان مثال، اگر یک دکمه بازگشت روی صفحه دارید، مشتریان شما باید به راحتی درک کنند که اگر روی آن کلیک کنند، می توانند به صفحه قبلی برسند.

اثربخشی یک کسب و کار را نمی توان با طراحی از دست داد، و ترکیب مناسبی از قابلیت استفاده و اطلاعات چیزی است که طراحان برای رسیدن به آن تلاش می کنند. این شامل ناوبری ساده و واضح است که به کاربر می گوید همه چیز کجاست. طراحی اپلیکیشن باید اطمینان حاصل کند که بخش‌هایی از برنامه وب که مصرف‌کنندگان از آن استفاده می‌کنند، از نظر بصری خوشایند هستند و تعامل با آن‌ها آسان است. آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که رنگ ها، فونت ها، تصاویر و غیره استفاده شده حداکثر رضایت و راحتی کاربر را افزایش می دهد.

قابلیت استفاده

این مفهومی است که به سادگی استفاده از یک سرویس یا محصول برای هدفی که برای آن طراحی شده است اشاره دارد. این یکی از اجزای تجربه کاربری (UX) است، که بررسی می کند که کاربر در هنگام استفاده از یک محصول چه احساسی دارد. ما می‌توانیم نرم‌افزار خود را به‌گونه‌ای طراحی نصب اسکرچ برای موبایل  کنیم که کاربران بصری باشند تا کاربران بتوانند به طور موثر از آن استفاده کنند. ما روی به حداکثر رساندن قابلیت استفاده و ساده نگه داشتن برنامه تا جایی که می توانیم در این مرحله از فرآیند ساخت اپلیکیشن موبایل تمرکز کرده ایم.

تعیین اینکه چه چیزی در هر صفحه نمایش داده شود و نحوه سازماندهی اجزای رابط کاربری روی صفحه، تصمیمات کلیدی است که باید بگیرید. فرآیند ساخت یک برنامه کاربردی کاربر پسند شامل مراحل مختلفی است. به عنوان مثال، سعی کنید در حالی که موبایل خود را در یک دست دارید، روی دکمه ای در بالای صفحه کلیک کنید. انگشت شست شما نمی تواند تا آخر بالا برود! هنگام ایجاد رابط کاربری خود باید عواملی مانند این را در نظر بگیرید.

ما در اینجا در مورد UI و UX زیاد صحبت ایرانیان سایبر کرده ایم. به نظر شما این دو با هم چگونه هستند؟UI و UX چگونه با هم کار می کنند؟

رابط کاربری و تجربه کاربری جایگاه های مکمل یکدیگر هستند. نصب اسکرچ برای موبایل  برنامه ای با رابط کاربری شگفت انگیز اما عملکرد بد و استفاده از آن دشوار است، می تواند برای مشتری دست و پا گیر باشد. به طور مشابه، یک برنامه وب که به خوبی کار می کند اما رابط کاربری آن همه چیز را اساساً بی فایده می کند نیز موفقیت آمیز نخواهد بود. مهم نیست که ایده چقدر خوب است، محصول نهایی باید برای مخاطب هدف شما قابل استفاده باشد. و آنها باید هنگام استفاده از آن راحت باشند. به همین دلیل است که UI و UX برای یک برنامه وب یا برنامه تلفن همراه بسیار مهم هستند.

این به استقبال کاربران از برنامه شما اشاره دارد. اگر شروع به استفاده از برنامه هایی مانند Canva کنید، ممکن است متوجه یک صفحه پاپ آپ شده باشید که ظاهر می شود و اجزای مختلف برنامه را به شما می گوید. اگر در یک برنامه تازه کار هستید، این می تواند برای فهمیدن اینکه هر صفحه و دکمه چه کاری انجام می دهد بسیار مفید است.

اگر استفاده از برنامه شما نسبتاً ساده است، نیازی به دنباله نصب دقیق ندارید. با این حال، اگر برخی از جنبه های پیچیده در برنامه شما وجود دارد، باید راهی پیدا کنید تا به کاربران خود اطلاع دهید که چگونه از آنها استفاده کنند.

به غیر از استفاده از طراحی برای آموزش نحوه  نصب اسکرچ برای موبایل استفاده از برنامه خود، می توانید آموزش های ویدیویی در مورد نحوه انجام کارها نیز در برنامه خود تعبیه کنید. همچنین می توانید این موارد را در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا پایگاه کاربران خود را آموزش دهید.

ابزار برای طراحی

چندین ابزار وجود دارد که می توانید برای طراحی رابط های خود و آزمایش تجربه کاربری از آنها استفاده کنید. برخی از این موارد عبارتند از Sketch، Figma، InVision Studio و غیره. این پلتفرم‌ها به شما امکان می‌دهند برنامه‌هایی را برای طرح‌های خود ایجاد کنید و برخی از آنها ویژگی‌های اسکرچ برای موبایل  همکاری را امکان‌پذیر می‌کنند. این بدان معناست که شما می توانید روی یک طرح با چند نفر کار کنید. می توانید از ابزارهایی مانند Photoshop، Adobe XD، Axure و موارد دیگر برای کار بر روی UX برنامه خود استفاده کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان