سایت اسکرچ

با استفاده از نرم‌افزار ساخت وب‌سایت کم کد  سایت اسکرچ بدون کد، برای ایجاد سایت خود به کدی نیاز ندارید (یا در موارد بدون کد، بسیار کم) - این از قبل در رابط کاربری تعبیه شده است. علاوه بر این، نرم‌افزار WYSIWYG مانند ویرایشگر Wix تغییرات طراحی و ویرایش‌های بی‌درنگ را در رابط کاربری نشان می‌دهد. شما فقط باید قالب وب سایت خود را انتخاب کنید و یک ایده محکم از عناصر بصری که می خواهید در سایت خود قرار دهید ایجاد کنید. سپس، تمام ایده های طراحی وب سایت خود را برای ایجاد یک طرح منسجم جمع آوری کنید. همچنین باید طراحی کنید که آیا می خواهید یک وب سایت استاتیک ایجاد کنید یا یک وب سایت پویا. این جایی است که بخش عمده ای از کار شما نهفته است.

بنابراین، ما قصد داریم نحوه ایجاد یک وب‌سایت Wix را از ابتدا به مراحل عملی تبدیل کنیم که می‌توانید به راحتی دنبال کنید.نکته: با این دوره آنلاین، نکات و نکات ساخت یک وب سایت با ویرایشگر Wix را بیاموزید.

نقشه سایت خود را ایجاد کنید

به این به عنوان طرح اولیه سایت اسکرچ  معماری سایت خود فکر کنید. نقشه سایت شما باید شامل تمام صفحاتی باشد که قصد ایجاد آنها را دارید و نحوه اتصال آنها به یکدیگر. با برنامه‌ریزی از قبل، شانس بیشتری برای تکمیل ناوبری وب‌سایت خود و ارائه تجربه مروری روان به کاربران دارید. بهترین روش در اینجا این است که مطمئن شوید سایت شما به گونه ای سازماندهی شده است که بازدیدکننده مجبور نباشد بیش از دو بار کلیک کند تا از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل شود.

برای کمک به دستیابی به این هدف، یک منوی وب سایت اضافه کنید که در هر صفحه قابل مشاهده باشد. اگر یک وب سایت یک صفحه ای ایجاد می کنید، فراموش نکنید که یک منوی لنگر اضافه کنید که بازدیدکنندگان را به بخش مورد نظر از سایت پیمایش شما می برد. در هر صورت، بخش مهمی از منوی شما یک لوگوی قابل کلیک است که بازدیدکنندگان را به صفحه اصلی - یا به بالای صفحه برای وب سایت های یک صفحه ای هدایت می کند.

شامل صفحات وب ضروری یک وب سایت حرفه ای باید شامل سایت اسکرچ  صفحات زیر باشد تا به بهترین شکل طراحی را بهینه کند:یک صفحه اصلی دعوت کننده این چهره وب سایت شماست، به این معنی که باید آن را زیبا و در عین حال اطلاعاتی بسازید. شما باید تلاش کنید تا تمام عناصر حیاتی را از همان ابتدا ارائه دهید. به این ترتیب، مشتریان فوراً متوجه می شوند که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.

یک گالری چشم نواز که محصولات یا خدمات شما را ایرانیان سایبر نمایش می دهد. این مرکز سایت شما است که بازدیدکنندگان می توانند پیشنهادات شما را مرور کنند. زمانی را به نوشتن توضیحات محصول اختصاص دهید که توجه مشتریان بالقوه را جلب کند. همین امر در مورد عکاسی محصول شما نیز صدق می کند تا اطمینان حاصل شود که اقلام شما در بهترین نور خود نمایش داده می شوند.

یک صفحه درباره از این صفحه به عنوان کارت ویزیت آنلاین خود استفاده کنید. این جایی است که می‌توانید شخصیت خود، آنچه را که برای آن ایستاده‌اید، نقاط قوت، ارزش‌ها و هر اطلاعات مهم دیگری که فکر می‌کنید بازدیدکنندگان باید درباره تیم و کسب‌وکارتان بدانند، معرفی کنید.

یک بخش تماس بازدیدکنندگان سایت خود را  سایت اسکرچ با جستجوی اطلاعات تماس شما گمراه نکنید. صفحه‌ای را برای فهرست کردن شماره‌های تماس، ایمیل، پیوندهای اجتماعی و هر راه دیگری که کاربران می‌توانند با شما در تماس باشند، اختصاص دهید. علاوه بر این، این یک تمرین خوب است که جزئیات تماس ضروری خود را در فوتر وب سایت خود اضافه کنید.

عناصر اختیاری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید از جمله:

یک وبلاگ با راه اندازی یک وبلاگ، می توانید به طور مداوم محتوای منظم و تازه را به وب سایت خود اضافه کنید. شما این شانس را خواهید داشت که خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی کنید، در حالی که تلاش های سئوی خود را به خوبی تقویت می کنید. وقتی برای شروع آماده شدید، به سازنده وبلاگ ما کمک کنید.

صفحه پرسش و پاسخ آموزنده. با قرار دادن یک صفحه پرسش‌های متداول برای ارائه پاسخ به سؤالاتی که ممکن است به‌طور طبیعی در هنگام مرور سایت شما توسط بازدیدکنندگان مطرح شود، در زمان خود و مشتریانتان صرفه‌جویی کنید.

سیستم رزرو آنلاین به مشتریان اجازه دهید مستقیماً از سایت اسکرچ شما برای قرار ملاقات ها یا کلاس ها برنامه ریزی کرده و پرداخت کنند. به این ترتیب، می توانید زمان کمتری را برای پخش برچسب تلفن و زمان بیشتری را برای رشد امپراطوری خود صرف کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

برنامه نویسی کودکان