آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ

 

نکته: در بلوک Pen به آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ دنبال دستوری بگردید که ممکن است به شما کمک کند.

تفاوت نسخه: در Scratch 2.0، بلوک های قرعه کشی بخشی از آن بودند

بلوک های پیش فرضی که می توانستید ببینید. در Scratch 3.0، شما نیاز دارید

برای اضافه کردن پسوند بلوک قلم. روی دکمه افزونه (پایین) کلیک کنید

ترک کرد). به نظر می رسد این است:

هنگامی که آن را آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ انتخاب کردید، لیستی از آن را مشاهده خواهید کرد

پسوندهایی که می توانید اضافه کنید یکی را انتخاب کنید که

قلم را نشان می دهد. اکنون می توانید آن را ببینید

بلوک های قلمی می توانید با استفاده از دستوری که کد را هوشمندتر کنید

به شما امکان می دهد دستورالعمل های تکراری را تایپ نکنید.

در بلوک کنترل نارنجی یک فرمان تکرار وجود دارد، همانطور که نشان داده شده است.

به چند نکته در مورد دستور تکرار توجه کنید:• دارای شکافی است که می توانید کدهای دیگری را در آن قرار دهید.

• می توان آن را به تعداد متفاوتی از

ایرانیان سایبرتکرارها تغییر داد.

به این فکر کنید که چگونه می توانید از حلقه تکرار با کدی که به تازگی ایجاد کرده اید استفاده کنید. فکر

در مورد آنچه که می تواند آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ در داخل دستور تکرار قرار گیرد. شاید شما هم به چیزی شبیه این فکر کردید

کد نشان داده شده در شکل 11 (صفحه 11).

اگر این کار را کردید، عالی است. اگر نه، پس ممکن است راه دیگری را پیدا کرده باشید که کار کند - این عالی است

تمرین خراش با استفاده از دستورات قلم

تمرین خراش با استفاده از دستور تکرار

فناوری های دیجیتال در تمرکز: آموزش Scratch 3.0 تجدید نظر کنیم

شما آموخته اید که راه های مختلفی برای شروع کار کد وجود دارد، مانند پرچم سبز و

همانطور که در شکل 12 نشان آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ داده شده است، روی اسپرایت کلیک کنید.

شما همچنین در مورد یک سری مراحل مانند:

این کار را انجام دهید این یک دنباله نامیده می شود و یکی از سه چیز بزرگی است که الگوریتم ها می توانند نشان دهند

و کد باید انجام دهد.

شما یاد گرفته اید که چگونه یک دنباله از مراحل را چندین بار تکرار کنید، همانطور که در نشان داده شده است

این را تکرار، حلقه یا تکرار می نامند آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ و یکی دیگر از موارد بزرگ است

سه چیز که الگوریتم ها می تواننآموزش نرم افزار اسکرچ نشان دهند و کد باید انجام دهند. شما همچنین در مورد یک موقعیت مشروط یاد گرفته اید - اگر چیزی درست است، این کار را انجام دهید یا انجام دهید

چیز دیگری، همانطور که نشان داده شده است. این سومین مورد از سه چیز بزرگ است که

Comments

Popular posts from this blog

شروع آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایرانی

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان